סוגי צלינדרים לפלדלת

דלתות פלדלת נחשבות לאיכותיות במיוחד והן נפוצות בכל הארץ, יש מגוון סוגים של מנגנוני נעילה לפלדלת, כאשר מנעולים עם צילינדר נחשבים לשכיחים ביותר. כדאי לדעת כי מנעול צילינדר מבוסס על עקרון של גליל אותו יש לסובב בעזרת מפתח כדי לפתוח את המנעול. הצילינדר עצמו מוחזק למקומו על ידי מנגנון הנעילה. באמצעות הכנסת המפתח לצילינדר הפינים מסתדרים במקומם וכך ניתן לסובב את הצילינדר ולפתוח או לנעול את הדלת. מאחר ויש מגוון סוגי צילינדרים לפלדלת חשוב להזמין מנעולן בבאר שבע המתמחה בפריצת, תיקון והחלפת צילינדרים לדלתות פלדלת.

סוגי צילינדרים לפלדלת

דלתות פלדלת מלוות את הצרכן הישראלי כבר למעלה מ-40 שנה, הדלת הראשונה יוצרה בשנת 1977 על ידי חברת רב בריח. עם השנים המותג הצליח בארץ ובעולם כולו, ובעקבות השקעות אדירות במחקר ופיתוח צוות החברה פיתח מגוון סוגי צילינדרים לפלדת על מנת להבטיח את ביטחון הלקוחות בארץ ובעולם. כיום, כל מנעולן בשדרות ובכל מקום אחר בארץ נדרש לעבור הכשרות מקצועיות על מנת להכיר את הצילינדרים החדשים של החברה, רק כך הוא מסוגל לספק מענה מקצועי ואמין ללקוחותיו.

ראוי לציין כי ישנם 4 סוגי צילינדר עיקריים:

  • צילינדר עם פרופיל אירופאי הנחשב לנפוץ ביותר בארץ
  • צילינדר אובאלי המאופיין בצורתו האליפטית ומתאים למנעולים צרים
  • צילינדר מורטיס בעל צורה עגולה שמתברג למנעול
  • צילינדר רים המתאים בעיקר למנעולים עליוניים

דלתות פלדלת רבות נמכרות עם צילינדר בייסיק הנחשב לבסיסי ביותר מבין כל הצילינדרים מבית המותג פלדלת רב בריח. צילינדר בייסיק בעל פרופיל אירופאי מתאים לכל סוגי דלתות פלדלת של חברת רב בריח ולעוד מגוון רחב של דלתות פלדה. לצילינדר זה יש מפתחות שטוחים.

צילינדר דינאמיק מעניק תחושת ביטחון גבוהה יותר, הוא מצויד ב-10 פינים משולבים לכן נחשב לבטיחותי ולאיכותי יותר. צילינדר דינאמיק מתאים לכל סוגי דלתות פלדלת.

צילינדר SKG בעל פרופיל אירופאי מתאים לדלתות ממודרות מעץ או אלומיניום ללא מגן צילינדר. צילינדר SKG נחשב לאיכותי ובטיחותי, הוא מוגן באמצעות פיני קרביד נגד קידוח ויש לו חיזוק מיוחד מפלדה מחוסמת והגנה נגד שבירה.

צילינדר LOCXIS בעל פרופיל אירופאי נחשב לחדשני ולבטיחותי, מבטיח הגנה מקסימלית ותחושת ביטחון גבוהה. מתאים לדלתות עם פתח צילינדר בעל גוף אירופאי. נחשב למוצר פרימיום איכותי ופועל בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.

צילינדר מולטילוק לפלדלת מעניק תחושת ביטחון ברמה גבוהה וכולל מנגנון נעילה מוגן בפטנט הכוללת פין דרוך קפיץ בתוף התוף. כדי לשכפל מפתח יש להציג כרטיס שכפול המגיע במארז של הצילינדר.

צילינדר YALE SNAKE לפלדלת כולל צילינדר איכותי של מולטילוק ומעניק הגנה טובה בפני ניסיונות פריצה בעזרת מפתח, מתאים לרוב דלתות פלדלת.

צילינדר סלקטור בעל מנגנון בקרה ייחודי וחדשני המאפשר להעניק הרשאות כניסה למשתמש זמני, לדוגמה מנקה, מטפלת וכדומה.

איך לבחור צילינדר לדלת פלדלת?

מאחר ויש מגוון סוגי צילינדרים  לפלדלת הצרכן עלול להתקשות בעת קבלת החלטה איזה צילינדר כדאי לו לרכוש לדלת הבית או המשרד. יש גם פערי מחירים עצומים בין הצילינדרים השונים, לכן קשה לצרכן הרגיל להבין איזה צילינדר כדאי לו לרכוש. מומלץ לפנות לשירותיו של מנעולן בבאר שבע המציע הסברים מפורטים וייעוץ מקצועי על מנת לסייע ללקוח לקבל החלטה צרכנית נכונה ושקולה. חשוב לברר מראש מהן עלויות שכפול המפתחות לסוג הצילינדר שרוכשים, מאחר וגם כאן יש פערים גבוהים בהתאם למורכבות השכפול והציוד הנדרש לשם כך.

למעשה, את הצילינדר לדלת פלדלת יש לבחור בהתאם לסוג הדלת ובהתאמה לרמת המיגון הרצויה על ידי הלקוח. מנעולן מקצועי ואמין מסייע ללקוחותיו לקבל החלטה נכונה ומשתלמת.