דלת פלדלת לא ננעלת

 

לעתים אנו מגלים כי דלת הפלדלת בבית או במשרד אינה ננעלת או שאנו מתקשים לנעול אותה. יש מגוון סיבות העשויות לגרום לתקלה, כדי לקבל מענה מקצועי מהיר ויעיל לפתרון הבעיה מומלץ לחפש מנעולן בבאר שבע או מנעולן מקצועי ואמין אחר בהתאם למקום המגורים שלכם. אם נתקלתם בבעיה מהרו להזמין את עוזי מנעולים המציע שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, תוך התחייבות להגיע אליכם במהירות האפשרית. עוזי מנעולים מומחה בשירותי מנעולים ודלתות, תוך זמן קצר הוא יתקן את הבעיה ותוכלו לנעול את הדלת וליהנות מביטחון רב ומאפשרות לצאת מהבית.

אחת הסיבות השכיחות לכך שדלת פלדלת אינה ננעלת היא תזוזת קרקע, בעיה הנגרמת בעיקר בבתים צמודי קרקע. דלת פלדלת לא ננעלת עשויה להיגרם גם בגלל מנגנון נעילה פגום, לאחר אבחון הבעיה על ידי מנעולן ניתן לקבל החלטה איזה חלק צריך לתקן או להחליף.

דיאגנוזה מקצועית לבעיית דלת פלדלת לא ננעלת

כאשר דלת פלדלת מסרבת להינעל, ובמידה ואתם גרים בדרום, יש לקרוא במהירות לשירותיו של מנעולן בערד או בבאר שבע. המנעולן יבצע אבחון מהיר ומדויק על מנת לבדוק מה גורם לדלת לא להינעל. יש מספר סיבות עיקריות מדוע הדלת לא ננעלת, ביניהן:

  • תזוזת קרקע הגורמת לדלת לצאת מכיוון
  • צילינדר תקול שיש להחליף או לתקן
  • בעיות במפתח
  • בעיה בבריחי הדלת
  • בעיה במשקוף

>>> שירות כיוון דלתות

בבתים רבים ברחבי הארץ מותקנות דלתות פלדלת הנחשבות לאמינות ואיכותיות, עם זאת במספר אזורים בדרום ובאזורים נוספים ברחבי הארץ, ידוע כי קיימת תזוזה של המבנה כתוצאה מתנודת הקרקע. בעיה זו שכיחה בעיקר בבתים פרטיים צמודי קרקע אך גם במבני מגורים חדשים. כדי לתקן את הבעיה המנעולן שולף את הפין העליון של ציר הדלת, אם הדלת חדשה עליו לבצע איפוס לדלת באמצעות סיבוב הציר המוברג לדלת, ולאחר מכן עליו לוודא כי הבעיה נפתרה, וניתן לטרוק ולנעול את הדלת בקלות. במידת הצורך, ניתן להרחיב מעט את החורים במשקופי הדלת אליהם נכנסים הבריחים.

כדי לכוון דלת פלדלת ישנה יש להרים את הפינים של צירי הדלת, העליון והתחתון, ולהוסיף שייבות מיוחדות כדי לכוון מחדש את דלת. לאחר בדיקה כי הדלת ננעלת בקלות וללא חריקות או קושי, מחזירים את הפינים למקומם ולמעשה הבעיה נפתרה.

מנגנון נעילה בלוי

כתוצאה משחיקה ובלאי אנו עלולים לסבול מאי יכולת לנעול את הדלת בבית, במשרד ובכל מקום אחר. דלת פלדלת לא ננעלת היא בעיה שכיחה שכל מנעולן בבאר שבע יכול לפתור תוך זמן קצר. במידה והבעיה קורית בשבת או בשעת לילה מאוחרת כדאי לחפש מנעולן המציע שירות מסביב לשעון (24/7) בערד או בכל מקום אחר. מנעולן המציע שירותי חירום מגיע תוך זמן קצר כדי לטפל בבעיה ומשיב לבני המשפחה את תחושת הביטחון.

אם המנעולן מאבחן כי הבעיה היא במנגנון הנעילה של דלת פלדלת, עליו לבדוק איזה חלק פגום, ולאחר פירוק המנגנון הוא יוכל להציע את הפתרון הטוב והנכון ביותר. במקרים מסוימים ניתן לפתור את הבעיה באמצעות החלפת חלק אחד בתוך המנגנון, לעתים אפשר לתקן את החלק. עם זאת, במידה ומנגנון הנעילה ישן ואין טעם להשקיע כסף בתיקון שלו, המנעולן ימליץ לכם על מנגנון חדש ואיכותי יותר, המותאם לחיים המודרניים ומבטיח גם מיגון יעיל יותר.

בכל אופן, בכל בעיה של דלת פלדלת לא ננעלת כדאי לכם להזמין את עוזי מנעולים, לאחר אבחון הבעיה תיהנו מפתרון הבעיה ותוכלו לנעול את הדלת בקלות וללא כל בעיה, וגם תקבלו אחריות מלאה על העבודה והחלקים המוחלפים.