איך תמנעו אובדן מפתחות או הינעלות

 מניעת אובדן מפתחות

אין ספק שאחד הדברים הכי מעצבנים שיכולים לקרות הוא לעמוד חסר עונים מול דלת לאחר שהמפתחות הלכו לאיבוד. זה עוד יותר מעצבן כאשר מדובר במפתחות רכב שהלכו לאיבוד באמצע חופשה. במצב כזה יש צורך בהזמנת מנעולן.  המנעולנים עובדים 24 שעות ביממה כך שאין זה משנה אם את רוצים להזמין מנעולן באילת, באר שבע או בכל מקום אחר –  תמיד יהיה לכם למי לפנות.  בכל מקרה, על מנת שזה לא יקרה לכם –  להלן כמה טיפים שיעזרו לכם.

הכניסו את המפתחות לכיס מיד לאחר שדוממתם את המנוע

לא אחת קורה שאנשים אבדו את המפתחות שלהם תוך כדי יצאיה מהרכב.  מבלי שהם שמו לב, הם נפלו בין הכיסאות או שנחתו בביוב. כדי למנוע מצב כזה, חשוב להכניס את המפתחות לכיס או לתיק ולאחר שסיימתם את כל מה שאתם צריכים –  תסגרו את הרכב עצמו. שיטה אולי קצת מסורבלת אבל היא תמנע מכם הרבה תקלות.

שמרו את המפתחות במקום קבוע

כמה פעמים קרה לכם שרציתם לצאת החוצה ולא מצאתם בדירה את מפתחות הבית או את מפתחות הרכב. כדי למנוע מצב כזה, כדאי לשמור אותם במקום קבוע. זה יכול להיות מתלה מעוצב למפתחות, קערה, מדף או מגירה. בכל פעם שאתם נכנסים הביתה, כדאי ישר להכניס את המפתחות למקום הקבע שלכם. כדאי להפוך זאת להרגל.

מפתח שלישי לרכב

שכפול מפתחות לרכב הוא עניין חיוני שכן מהיצרן תקבלו רק 2 זוגות. מכיוון שבהרבה מקרים הרכב נמצא בשימוש של כמה אנשים, כדאי שיהיה לכם יותר מאשר 2 זוגות מפתחות.  הרי לא אחת קורה שלשני בני הזוג יש מפתח לדירה ולרכב בצרור – אז כדאי שיהיה זוג שלישי בבית שאינו נמצא ברשות אף אחד מבני הזוג. כך, מי שלא מצליח למצוא את המפתחות שלו, יכול להשתמש במפתחות הספייר.

מכשיר לאיתור מפתחות

כיום ישנם מגוון גאדג'טים שיכולים לעזור לכם לשמור על הסדר. אחד מהם נועד למצוא את המפתחות כשהם הולכים לאיבוד. פשוט מצמידים אותו למפתח, ומפעילים דרך הסמארטפון את האפליקציה שגורמת לו לצפצף. פתרון נהדר למי שאינו מצליח לשמור על סדר באופן קבוע