כיוון דלת כניסה

שירות כיוון דלתות כניסה לכל סוגי הדלתות

האם דלת הכניסה בביתכם חורקת ואתם מתקשים לסגור אותה? האם הדלת חורצת סימנים ברצפה בעת פתיחתה וסגירתה? אם כן, עליכם להזמין מנעולן מקצועי על מנת לכוון את הדלת. כיוון דלת כניסה מחייב ידע רב וניסיון עשיר, זו עבודה שיש להשאיר לאנשי מקצוע אחרת עלולים לגרום נזק לצירי הדלת ולמנגנון הנעילה. לרוב, יש לפרק את הדלת ממקומה על מנת לכוון את הצירים מחדש, פעולה זו מצריכה כלים מיוחדים וכוח פיזי רב. דלתות חדשות קל יותר לכוון חזרה למקומן מאחר ויש מנגנון בצורת ברגים ייעודיים כך שבאמצעות סיבוב ההברגה ניתן לכוון את הדלת.

מי מציע שירותי כיוון דלת כניסה?

כדי להזמין בעל מקצוע לכיוון דלת הכניסה יש לחפש מנעולן בהתאם למקום המגורים. מודיעין  ויישובי הסביבה יכולים להזמין מנעולן במודיעין  המתמחה בין השאר בכיוון דלתות, המנעולן מגיע לבית הלקוח ומבצע את עבודתו במיומנות גבוהה עד לכיוון מושלם של דלת הכניסה. .

לכיוון דלת כניסה יש להזמין מנעולן המכיר את כל מנגנוני הפתיחה והנעילה של הדלתות המשווקות בארץ. חשוב לדעת כי יש הבדל משמעותי בין כיוון דלת רב בריח לבין דלתות כניסה מעוצבות מעץ או דלתות זכוכיות שמותקנות לרוב במשרדים, בחנויות ובעסקים רבים.

מדוע צריך לכוון את הדלת אחת לכמה זמן?

דלת כניסה חשופה לפגעי מזג האוויר ולשינויי טמפרטורה, דלתות העשויות מעץ מתרחבות בחום ומתכווצות בקור, כתוצאה מכך הדלת מאבדת את כוונונה ויש להזמין מנעולן לכיוון מחדש של צירי הדלת. כמו כן, דלת כניסה נמצאת בשימוש נרחב ויומיומי, בעת פתיחת הדלת מפעילים עליה לחץ וכוח כדי להזיזה, וכתוצאה מבלאי ושחיקה יש לכוון את הדלת מחדש למקומה.

כאשר הדלת אינה מכוונת עלולים להתקשות לנעול אותה מאחר והבריחים אינם נכנסים למקומם בקלות. כמו כן, בגלל שינוי בכיוון הצירים של הדלת היא עשויה לגרום לחריקות, לשחיקה וסימנים על הרצפה. כדי למנוע נזק לאריחי הריצוף יש למהר ולהזמין מומחה לטיפול מקצועי בבעיה.

כיוון דלת כניסה- עשה זאת בעצמך

אם יש לכם ידיים טובות תוכלו לכוון ולאזן את דלת הכניסה תוך דקות ספורות. ברוב דלתות הכניסה מכלולי הצירים חשופים לעין, באמצעות חילוץ והרמת הפין העליון ניתן להוסיף דסקיות הגבהה בהתאם לצורך, לסגור את הפין ולוודא כי הדלת מכוונת וקל לטרוק ולנעול אותה. עם זאת, במקרים רבים יש לפרק את מכלולי הצירים ולהוציא את הדלת  ממקומה כדי לכוון את הציר מחדש, פעולה זו נחשבת למורכבת יותר.

מומלץ להזמין מנעולן באשקלון או בעיר המגורים שלכם לביצוע העבודה, כך תיהנו משקט נפשי ומכיוון מדויק של הדלת ומתנועה חלקה שלה, ללא שריטות באריחי הריצוף וללא קושי לנעול אותה.