פריצת דלת טרוקה

האם דלת הכניסה בביתכם נטרקה ואין לכם מפתח כדי לפתוח אותה? האם דלת הרכב נטרקה ואין לכם מפתח רזרבי? אם כן, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לעוזי מנעולים המתמחה בשירותי פריצת דלתות ומנעולים. עוזי מנעולים מציע שירותי פריצה ומנעולנות בכל אזור הדרום, מסביב לשעון, גם בשבתות ובחגים. התקשרו עכשיו ותיהנו גם אתם משירות מהיר ומקצועי של פריצת דלת טרוקה במחיר הוגן ומשתלם.

 

פריצת דלת טרוקה

פריצת דלת טרוקה

מה לעשות כאשר דלת הבית נטרקה?

דלת טרוקה היא דלת שלא ניתן לפתוח אותה מצידה החיצוני. יש דלתות שניתן לפתוח אותן בקלות גם אם הן נטרקו, אך ברוב הבתים יש דלתות עם מנגנון סגירה שאינו מאפשר לפתוח את הדלת לאחר סגירתה, לכן אם יוצאים לרגע מהבית ורוח גרמה לטריקתה, לא ניתן לפתוח אותה ויש להזמין שירות פריצת דלתות ממנעולן מקצועי ואמין.

חשוב לדעת כי דלת טרוקה אינה נעולה מאחר ולא סובבנו את המפתח כדי לנעול אותה, ברוב המקרים בעיה זו נגרמת בדלתות רב בריח או דלתות של יצרנים אחרים בהם מותקנת ידית קבועה בצד החיצוני, לכן לא ניתן לפתוח את הדלת לאחר טריקתה, אלא רק באמצעות מפתח. יש מספר שיטות באמצעותן ניתן לפרוץ דלת כניסה או דלת פנים טרוקה, מומלץ לא לנסות לבד לפרוץ את הדלת מאחר ועלולים לגרום לה נזק רב.

פריצת דלת טרוקה אפשרית באמצעות הכנסת לשונית מנגנון הנעילה פנימה כדי להפריד אותה ולהוציא אותה מהחור הייעודי במשקוף הדלת. לרוב מבצעים זאת באמצעות החדרת כרטיס פלסטיק בגודל של כרטיס אשראי במרווח שבין משקוף הדלת לבין הלשונית. לאחר הפרדת הלשונית מהחור במשקוף קל לפתוח את הדלת, ללא גרימת נזק ותוך שניות ספורות. אם שיטה אינה לא מצליחה המנעולן נאלץ לשבור את הידית החיצונית הקבועה. שבירת הידית מאפשרת לגלות את הציר הפנימי של ידית הדלת וניתן בעזרת ג'בקה לסובב את הציר כדי לפתוח את הדלת.

יש מקרים בהם שתי השיטות לא מאפשרות לפרוץ את הדלת ואז המנעולן יפרוץ את הדלת באמצעות מברגים גדולים עם ראש שטוח, על ידי החדרת המברגים לרווח שבין המשקוף לדלת והפעלת כוח עד לעקירת הלשונית ופתיחת הדלת. פעולה זו עלולה להסב נזק לדלת ולמשקוף ויש לתקן את הנזקים לאחר הפריצה. לכן, פריצת דלתות מומלץ לבצע רק בעזרת מנעולן בשדרות או באר שבע שהינו מקצועי ומנוסה, תפקידו לפרוץ את הדלת במינימום זמן ונזקים.

פריצת דלת טרוקה עם מפתח שנשאר בחור המנעול בצד הפנימי של הדלת

במקרים מסוימים בהם בצד החיצוני של הדלת מותקנת ידית רגילה, אך המפתח נותר בחור המנעול, יתכן ולא נוכל לפתוח את הדלת גם אם יש לנו מפתח רזרבי. רבים נוהגים להשאיר מפתח רזרבי אצל אחד השכנים ולרוב גם אצל מקורבי המשפחה שגרים קרוב. עם זאת, אם המפתח נותר במנעול בצד הפנימי של הדלת, המפתח הרזרבי לא יעזור ויש לקרוא לפורץ דלות מקצועי ומיומן. מנעולן מקצועי ינסה לפרוץ את הדלת הטרוקה בעזרת כרטיס פלסטיק, ובמידה ולא ניתן הוא ינסה לפרוץ את הדלת בשיטות אחרות, עד לפתיחתה.

פריצת דלת טרוקה היא עבודה שיש להשאיר לבעלי מקצוע מנוסים, למרות שניתן באמצעות כרטיס פלסטיק לפתוח לבד את הדלת, אך בדלתות ביטחון איכותיות, הלשונית של מנגנון הנעילה מכוונת לרוב לצד הפנימי כדי למנוע פריצה קלה, לכן רק מנעולן מוסמך ומנוסה מסוגל לפתור את הבעיה. אחרי פריצת דלתות יש לתקן את הדלת במידה ונגרם נזק למנגנון הנעילה או למשקוף, על מנת להשיב את תחושת הביטחון ולספק את המיגון הנדרש לדיירים.