התקנת מנעול כספת עליון לדלת כניסה

מנעול כספת משמש זה מכבר, לא רק נעילת כספות מסוגים שונים, אלא הוא מותקן בלא מעט בתים כמנעול כספת עליון בדלת הכניסה. מדובר על מנעול רב בריח שכולל שלושה בריחים עבים אשר ניתן להכניס אותם אל תוך משקופים בעומק של 14 מ"מ ויותר. מנעול זה משמש מנגנון אידיאלי לצורך מניעת פריצות בבתים פרטיים ובתי עסק.

התקנת מנעול כספת בדלת כניסה

כפי שניתן להבין, המטרה העליונה שלנו בהתקנת מנעולים בדלת כניסה, היא להקשות על גורמים שונים לפרוץ את הדלת ולהיכנס פנימה. מן הסתם, ככל שנתקין יותר מנעולים כך נקטין את רמת הסיכוי שלהם להצליח ונקטין את הסיכון שיפרצו לנו הביתה או לעסק. עם זאת, אנחנו לא יכולים להשקיע כסף וזמן, וכן זה לא תמיד אפשרי פרקטית, להתקין אינספור מנעולים על הדלת רק בשביל למנוע פריצות. על כן עלינו לחפש דרכים כיצד להתקין מנעול איכותי שימנע זאת או לפחות יקשה מאוד וירתיע את הפורצים להמשיך בניסיונם. באמצעות מנעול כספת עליון, אנחנו מקשים עליהם הרבה יותר.

פריצת מנעול כספת

בשביל לפרוץ מנעול כספת עליון לדלת כניסה, אנחנו צריכים להשתמש מנעולן בבאר שבע או מכל עיר אחרת. שכן יש צורך להשתמש בכלים ייחודים לשם כך.

קחו בחשבון שלהבדיל ממנעולן בבאר שבע או מנעולנים מערים אחרות, הרי שלפורץ אין מספיק זמן בשביל לפרוץ את המנעול העבה, הוא צריך לקחת בחשבון שייתכן ויתגלה מהר מאוד וייאלץ לעזוב את המקום.

חשוב להדגיש, מנעול כספת עליון, הוא מנעול מרתיע לא רק בזכות הבריחים העבים והחזקים, אלא גם בגלל העובדה שאם פורצים אותו, עדיין יש צורך לפרוץ את המנעולים האחרים, מנעול זה לא עומד בפני עצמו. לכן נהוג להתקין מספר מנעולים בדלת בשביל להקשות כמה שיותר על אפשרויות הפריצה שלה.

בשביל להתקין מנעול כספת לעיון לדלת הכניסה, רצוי להזמין מנעולן באר שבע (וכן כל מנעולן שמכיר את הנושא בכל אזור אחר). הוא יבחן את סוג ומצב הדלת ואז יקבל החלטה כיצד להתקין את המנעול בצורה הטובה ביותר, כך שישרת אותנו וישמור על ביטחונו.

מנעול כספת