מה לדעת לפני שקונים מנעול לדלת הבית

כל מי שנכנס לחנות למוצרי בניין או בית, וכן כל מי שנכנס אל חנות מנעולים בבאר שבע או בכל מקום אחר, יכול לראות מיד שקיים היצע גדול מאוד של מנעולים לדלתות לבית. הימים בהם יכולנו למצוא מנעול מסוג אחד או שניים, נעלמו, וכיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מנעולים אשר יכולים להתאים לסוגים שונים של דלתות.

כעת כשאנחנו עומדים מול היצע זה, עלינו לשאול את עצמנו, כיצד עלינו לבחור את המנעול שיכול להתאים לדלת שלנו. לשם כך, עלינו לדעת מה הם הדברים החשובים לבחירת מנעול לדלת הבית. לפני כן רק נציין, כשאנחנו מדברים על דלת הבית, הכוונה כמובן לדלת הכניסה הראשית, וכן אנחנו מתכוונים למנעול נוסף לזה שקיים בדלת או מנעול שמחליף את המנעול אשר מגיע עם הדלת, כשאנחנו רוכשים אותה.

מה הם הדברים החשובים שעלינו לדעת לפני שאנחנו רוכשים מנעול לדלת

כאמור בכל חנות מנעולים של מנעולן בבאר שבע או בכל עיר אחרת, נמצא מגוון רחב של מנעולים. בשביל לרכוש את המנעול אשר מתאים לדלת הכניסה, עלינו להציג את הפרטים של הדלת בפני המוכר, ממה עשויה הדלת, באיזה גודל היא, וחשוב גם לומר כמה אנשים גרים במבנה ובאיזה גיל. אם מדובר על דירה עם ילדים או אנשים קשישים, הרי שנקפיד לקנות מנעולים קצת יותר חזקים ומשמעותיים, על מנת שיהיה הרבה יותר קשה לפרוץ אותם.

שנית, החומר ממנו עשויה הדלת יכולה להשפיע על סוג המנעול, מאחר ודלתות פלדה או מתכת הן שונות במבנה שלהן מדלת עץ רגילה, במיוחד לאור העובדה שהרבה יותר קל לפרוץ דלת עץ אז נצטרך להקפיד על מנעול חזק ומשמעותי יותר.

שלוש, אנחנו יכולים לראות מנעולים עם מספר צילינדרים, ככל שיהיו יותר צילינדרים, כך יהיה יותר קשה לפרוץ אותם.

ארבע, אנחנו יכולים לרכוש גם מנעול פנימי לדלת, מדובר על מנעול לשון פנימי, שמאפשר לנו לפתוח את הדלת חלקית מבפנים, מבלי שהאדם אשר עומד מחוץ לדלת יוכל להיכנס.

חמש, המנעול הטוב ביותר הוא מנעול רב בריח, אותו ניתן להתקין בכל דלת, למרות שאנשים רבים מסתפקים גם במנעול צילינדר רגיל.

כאמור ניתן למצוא היצע רב בחנויות מנעולים באר שבע ובכל עיר גדולה אחרת, אנחנו ממליצים לכם לבדוק מה הוא המנעול שמתאים לכם לפי סוג וחומר הדלת של ביתכם.

מנעולן בבאר שבע