איך לפרוץ מנעול בלי להרוס את הדלת?

אין הרגשה יותר לא נעימה מלהיתקע מחוץ לדלת הבית ללא מפתחות או עם דלת תקולה. יש לא מעט מקרים בהם אנשים נתקעים מחוץ לבית, הם אם מדובר במפתח שאבד, המנעול התקלקל, המפתח נתקע בדלת ולמעשה הדלת סגורה ואתם חסרי ישע  ממתינים מחוץ לדלת ללא אפשרות להיכנס אליה. אז מה עושים? ואיך בוחרים פורץ מנעולים מקצועי לצורך פריצת הדלת בבטחה מבלי לגרום לה לנזק כלל וכלל.

אז מה עושים אם המפתח נשבר במנעול?

במקרה שכזה הוא בלתי נמנע בעיקר כאשר מדובר על מנעול צילינדר עם פרפר כלפי פנים. במקרה שכזה, חשוב שלא לנסות להוציא בחוזקה את המפתח ובטח שלא לבעוט בדלת מה שיוכל לגרום לנזק נוסף. לכן, במקרים אלו יש להזמין פורף מנעולים מומחה שבשלב הראשוני יפרוץ את הדלת ולאחר מכן יחליף את המנעול ויעניק לכם מפתחות חדשים. אגב, זאת הזדמנות מצוינת לשדרג את המנעול לטובת אחד מתקדם יותר.

מה קורה אם המפתח נגנב או אבד?

במקרים אלו, אין מנוס אלה לפרוף את דלת הבית על ידי פורץ מנעולים מקצועי אשר מכיר היטב את סוג המנעול שברשותכם ויוכל לפרוץ את המנעול מבלי לגרום לדלת לנזק. במקרים הללו, חשוב להחליף מנעול, במיוחד אם נגנב לכם התיק עם המפתחות, טוב תעשו אם תחליפו את המנעול, כך שאף אדם לא יכנס לביתכם עם המפתח שנגנב או אבד.

מחפש מנעולן? – עוזי מנעולים – מנעולן בדרום.

מה קורה אם כבר פרצו לכם את הדלת?

יש לא מעט אנשים שמחביאים את מפתחות ביתם בארון חשמל, מתחת לשטיח או בתיבת דואר. עליכם לדעת כי גנבים מחפשים מפתחות דווקא במקומות אלו על מנת לבצע פריצה בצורה "נקייה". לכן, חשוב שלא להשאיר בשום מקום את המפתח, אלה אצל שכנים או טוב תעשו עם תיקחו עמכם את המפתחות. אך אם פרצו לביתכם בצורה זאת או אחרת והשחיתו את מנעול ביתכם, זה הזמן להזמין פורץ שיסדר את המנעול ויחליף לכם למנעול בטיחותי וחזק יותר לשקט הנפשי שלכם.

"p dir="RTL">מנעולן בדרום

מנעול חורק או דלת שאינה נפתחת בקלות

מצבים אלו, הם נקודה אדומה, שהרי קושי בפתיחת הדלת מצביע על מנעול ישן חלוד ובעל סיכון כי יום אחד הוא לא יפתח כלל וכלל. במקרים אלו, תוכלו לרסס שמן מיוחד, אך אם זה לא עוזר, הזמינו מבעוד מועד מנעולן מקצועי שיפתור את התקלה ואל תמתינו למקרה חירום.

מה לא לעשות אם נתקעתם מחוץ לדלת?

להיתקע מחוץ לדלת הוא מצב לא נעים לכל הדעות, בעיקר אם יש אנשים תקועים מחוץ לדלת או ילדים קטנים שנותרו לבדם בבית. לכן, אל תמנו לפרוץ לבד את הדלת, בין אם זה לבעוט בה בחוזקה או לנסות כל מיני שיטות שונות, הרי אלו יוכלו לגרום לדלת יותר נזק מאשר תועלת.