איך לא ליפול בפח עם צילינדר פשוט

מנעולן אמין ומקצועי בין אפ הוא מנעולן מתל אביב או מנעולן מבאר שבע, הוא זה שיציע לכם את הצילינדר הטוב ביותר בעת הצורך וכמובן יבדוק היטב אם ניתן להציל את הצילינדר על ידי תיקון או שיש צורך להחליפו לטובת צילינדר חדש ומתקדם יותר. המקרים של החלפת צילינדר הם רבים ולרוב מבצעים זאת כאשר מדובר בבלאי או תקלה שלא ניתן לסדרה או כאשר בעלי הבית מעוניינים לשדרג את הצילינדר לטובת אחר מתקדם ובטיחותי יותר. כיום, יש לא מעט חברות אשר מציעות צילינדרים איכותיים ביותר, אך כיצד תדעו לבחור את הטוב ביותר, כזה שיגרום לפורצים וגנבים לעבור הלאה לבית אחר? כיום, פורצים מכירים טוב את סוגי המנעולים וידעו מה יותר קל ושווה להם לפרוץ ומהו צילינדר איכותי וקשה יותר לפריצה.

סוגי צילינדרים הקיימים בשוק

בשוק הגדול של המנעולים והצילינדרים, יש מגוון רב של צילינדרים, חלקם טובים ואיכותיים וחלקם גרועים ביותר. חשוב לדעת כי כדי לפרוץ צילינדר פשוט שעולה 50 שקלים הפורץ נדרש ל – כמה שניות בודדות על מנת לפרוץ את הדלת ולבזוז מכל הבא ליד, אך לעומת זאת, צילינדר יקר יותר ואיכותי יותר, ייקח לפורץ זמן רב יותר לפרוץ, מה שאומר כי הוא יעדיף לעבור לדלת הבאה. לעומת זאת, המחירים של צילינדרים איכותיים, נעים בין 250 ל – 500 שקלים ואף יותר, אך כמובן שהם יקנו לכם ביטחון רב יותר, מה שאומר שתזכו לשקט נפשי.

יש לא מעט מותגים ידועים של צילינדרים מחברות גדולות ומוכרות, אך חשוב לזכור כי כל חברה מצעה מספר דגמים של צילינדרים אשר שונים זה מזה ברמת ההגנה אשר הם מספקים לדלת ביתכם. ולכן, כאשר רוכשים צילינדר ממנעולן אמין, עליכם לשאול את המנעולן איזה דגם הוא מציע לכם ומה האופציות הקיימות שמתאימות לדלת ביתכם. צילינדר איכותי ברמה גבוהה, כזה שעולה יותר כסף אמור למנוע מהפורץ את האפשרות לקדוח חור בתוכו ולפרוץ את הדלת. לכן, בדקו אם על האריזה של המנעול כתוב אם ניתן לקדוח בו או לא.

מנעולן בבאר שבע

עוד אלמנט חשוב שיש לבדוק טרם בחירת צילינדר איכותי הוא – עד כמה קשה לשכפל את המפתח לצילינדר. שהרי, היום יש לא מעט פורצים מתוחכמים, שפיתחו שיטות לשכפל את מפתח הבית שלנו ואז לפרוץ לדירה בקלי קלות מבלי שתשימו לב לכך. אם כך, צילינדר עם רמת הגנה גבוהה יותר ניתן לשכפל אותו רק בעזרת כרטיס מגנטי מיוחד ולא אצל כל חנות רגילה שאנו מכירים לשכפול מפתח, לכן תמיד כדאי לרכוש צילינדר ששכפול המפתח שלו נעשה רק על ידי כרטיס מגנטי מיוחד. צילינדרים מסוג זה נקראים צילינדרים מוגני שכפול והם לרוב של חברות מובילות כמו – חברת מולטילוק, רב בריח וקבה, שיקשו על עבודתם של הפורצים.

מחפש מנעולן אמין? – הגעת למקום הנכון: לחץ כאן.