5 דברים שאסור לעשות שאתם נתקעים מחוץ לבית או בתוכו

כמעט לכל אחד קורה מקרה בו הוא מגיע לביתו, לטריטוריה הפרטית שלו, אך אין לו אופציה להיכנס לביתו מאחר והמפתחות אבדו או נגנבו או שבכלל המפתח נתקע בדלת ואינו פותח אותו או גרוע יותר המפתח נשבר בתוך הצילינדר. דבר זה הוא מתסכל ביותר לכל הדעות, אך במקרים אלו חשוב לקחת נשימה ארוכה ולפעול בהיגיון רב ולא מתוך פזיזות. דעו כי במקרה הכי גרוע, תמיד תוכלו להזמין מנעולן מקצועי שיסייע לכם לפתור את הבעיה, אם זה על ידי פריצה לבית בצורה בטיחותית או על ידי תיקון והחלפה של חלקים שונים לדלת.

בכל מקרה, יש כמה דברים שחשוב להימנע לעשות אותם במקרה שנתקעתם מחוץ לבית או בתוכו:

מנעולן בבאר שבע

בשום אופן אל תנסו לפרוץ לבד או לשבור את הדלת

נכון  שהמצב שבו ננעלים מחוץ לבית אינו נעים כלל וכלל, ברור שאלטרנטיבה נוספת שמנסים לא מעט אנשים הוא לנסות לפרוץ לבד את הדלת, אך חשוב לציין כי אלטרנטיבה זאת אינה יעילה כלל וכלל גם אם יש דלתות שמאפשרות זאת. זכרו כי עלויות התיקון של הדלת לאחר מכן תעלה לכם הרבה יותר כסף ממנעולן ואפילו במקרים קיצוניים אולי תזדקקו להחליף את הדלת ולהיכנס לעליות גבוהו וודאי לא תרצו זאת. מנעולן מקצועי יוכל להציע לכם פתרונות בטוחים ולשמור על דלת ביתכם.

טיפוס מהחלון – ממש לא זאת סכנה!

רק בסרטים, מהחלון היא אפשרית, כמו בסרטים של סופרמן, אך אתם וודאי לא גיבורי על שיכולים לטפס מהחלון גם אם אתם מתגוררים בקומה נמוכה. דעו כי אולי מישהו יוכל לראות אתכם ולהזמין משטרה, או גרוע יותר תוכלו ליפול ולגרום לכם לנזק בלתי הפיך לגופכם. יש לא מעט מקרים בהם אנשים ניסו להיות חכמים ולטפס וסיימו את חייהם או נפצעו אנושות.

דחיפת סיכה למנעול

טוב פריצת דלת על ידי סיכה או משהו חד, אנו רגילים לראות רק בסרטים, אך בפועל לא כך עובד הדבר כלל וכלל. במקרה זה, תוכלו לגרום למנעול ולצילינדר יותר נזק מאשר תועלת, שהרי הצילינדר יכול להיהרס ולא יהיה ניתן לתקנו כלל וכלל.

אל תזמינו "חבר" שמבין במנעולים

לכל אחד יש את החבר שחושב שהוא מבין במנעולים ללא הסמכה וללא רישיון לעסוק בתחום. זכרו כי תחום המנעולנות שייך רק למקצוענים ועבודה לא מקצועית של חובבן תוכל לגרום לכם ליותר נזק מאשר תועלת ואולי גם נזקים כספיים גדולים יותר. לכן, טוב תעשו אם תזמינו מנעולן מקצועי.

אין צורך לפנות למשטרה

אומנם זה נשמע הגיוני לפנות למשטרה במקרי חירום, אך משטרה או מכבי אש יוכלו לפרוץ את הדלת רק במקרה של סכנה ממשית לחיי אדם כמו שריפה או ילדים קטנים שננעלו בבית או ברכב.

אל תהססו לקרוא למנעולן בבאר שבע.