זמן ממוצע של הגעת מנעולן עד לביתך

זמני הגעה מנעולן

יש לא מעט מקרי חירום בהם אנשים זקוקים במהירות הבזק לשירותיו של "מנעולן דחוף" הרי מקרי חירום הם לא נעימים בכלל בעיקר כאשר מדובר על מקרים בהם אתם נתקעים מחוץ לדלת הבית מבלי אפשרות להיכנס אליו או כאשר נתקעים מחוץ לדלת הרכב ללא אפשרות להיכנס אליו ולנסוע לביתכם. חשוב לציין כי מקרי חירום יכולים לקרות בכל זמן, אם זה כאשר חזרתם מבילוי או בערב אחרי שחזרתם מיום עבודה מתיש וגדוש משימות וכל מה שאתם צריכים זה להיכנס לביתכם ולהתרווח על הספה או איזה אמבטיה טובה.

סוגים שונים של מקרי חירום בו אתכם זקוקים למנעולן דחוף דחוף

שירותי חירום לדלת הבית – תקלות בדלת הבית יכולות להיות רבות, אם זה תקלה בצירים של הדלת, בפינים, בצילינדר, ידית "תקועה" או שבורה, מפתח שנשבר במנעול, מפתח שאינו פותח את הדלת מכל סיבה שהיא, דלת טרוקה ועוד מקרים שונים. מעבר לכך שירותי פריצה על ידי מנעולן יכולים להיות גם במקרה של אובדן או גניבת מפתחות ואפילו אם עברתם לדירה חדשה וברצונכם להחליף את המנעול לחדש מאחר ואנכם יודעים אם נותרו מפתחות בידי הדייר החדש ובכלל אם ברצונכם להחליף מנעול חדש ומתקדם יותר לשקט הנפשי.

לבירור זמני הגעה:

מנעולן בדרום

מנעולן בקרית גת

מנעולן בבאר שבע

מנעולן באופקים

Young Caucasian man fixing the door handle with pliers from behind

מקרי חירום במנגנון הנעילה של הרכב – יש לא מעט מקרי חירום שיכולים לקרות ברכב, אם זה תקלה במנגנון הנעילה של הרכב, מפתח נתקע בסוויץ', הרכב אינו מניע בשל בעיה בשלט, תקלה בקודן או בשלט של הרכב, אובדן או גניבת מפתחות, מפתחות הרכב ננעלו בתוכו ועוד מגוון תקלות אחרות בהם אין מנוס אלה להזמין פורץ רכבים מקצועי. מעבר לכך, חשוב לדעת כי במידה וחלילה ילד נתקע ברכב והמפתחות ננעלו בתוכו, במקרים אלו מדובר כמובן במקרה חירום קיצוני, שאז יש צורך מנעולן דחוף, אך אם הוא לא יכול להגיע תוך דקות ספורות עליכם לנפץ את השמשה בזהירות רבה ולהוציא את הילד.

מקרי חירום בכספת – כיום, כמעט בכל בית פרטי או בית עסק יש כספת אשר נועדה לשמור על פרטים יקרי ערך או נשק מפני פריצה או מפני שריפה. יש לא מעט מקרים בהם יש תקלות בכספת אם זה שכחת קוד, אובדן או גניבת מפתחות, תקלה במנגנון הנעילה, מפתח נשבר במנעול ועוד מקרים שונים נוספים בהם אין מנוס אלה להזמין מנעולן דחוף שיפרוץ את הכספת ותוכלו לשוב לשגרת ביום יום.

זמן הגעתו של המנעולן

כיום, רוב המנעולנים מעניקים ללקוחותיה שירות 24/7 ביממה, הרי מקרי חירום יכולים לקרות בכל זמן, כך שגם בשבתות וחגים תוכלו לקבל שירות. זמן ההגעה של מנעולן מקצועי במקרי חירום הוא מינימום חצי שעה, אך כמובן שיש לברר זאת מראש כדי שתמתינו כמה שפחות זמן.