תיקון דלתות פנים בבאר שבע

 

הדלת נגררת על הרצפה? הצלינדר הרוס או שהמפתח נתקע כל הזמן בתוך המנעול? אנו מספקים שירות תיקון דלתות פנים בבאר שבע ומקפידים על הגעה זריזה. שירות 24 שעות ביממה גם במצבי חירום.

דלתות איכותיות אמורות להחזיק מעמד זמן רב, יחד עם זאת, הזמן משאיר את סימניו כך שמידי פעם נדרשת עבודת מנעולן בבאר שבע על מנת לבצע תיקונים בין אם מדובר בדלת עצמה או שיש צורך לטפל בצלינדר שלה. אין זה משנה אם אתם גרים בדירה חדשה או שעברתם לדירה ישנה שקיימת כמה עשרות שנים וכוללת בתוכה דלתות ישנות –  אנו מומחים בתיקון כל סוגי הדלתות וכל סוגי המעולים. כמו כך, אנו מספיקים לא רק שירות תיקון דלתות פנים בבאר שבע, אלא גם שירות פריצת דלתות שכן, לא אחת אנשים ננעלו בשירותים או בחדר כלשהו והיה צורך לחלץ אותם.

תיקון דלתות פנים בבאר שבע

תיקון דלתות פנים בבאר שבע

קשה לנעול או לפתוח? הזמינו תיקון לפני שתינעלו – "זאת בסה"כ דלת פנים. לא נורא אם קצת קשה לנעול אותה או לפתוח" אומרים לעצמם אנשים רבים במטרה לחסוך מעצמם את הוצאה על תיקון. ממש מומלץ לא לעשות זאת. בעקבות דחיה של הטיפול בתקלה מוצאים אנשים את עצמם ננעלים ואז אחד משני הדברים קוראים:

  1. פותחים את הדלת בבעיטה – הורים שהילד שלהם ננעל, פוחתים את הדלת בבעיטה. במקרים רבים לא צריך יותר מזה כי מדובר בדלת עץ. כך עושים זאת מתוך לחץ ומכיוון שהילד בוכה ובצדק לא יכולים במצב כזה למנעולן. וכך נשבר המשקוף ויש צורך לתקן גם את הדלת.

 

  1. .מזמינים מנעולן בדרום – כאשר אין לחץ ומהצד השני של הדלת יש מי שיכול להזמין מנעולן שיגיע תוך 20 דקות, מזמינים פורץ מנעולים.

מנעו מעצמכם את המצב הלא נעים הזה. תחסכו לכם אותו מראש והזמינו מנעולן תיקון דלתות פנים בבאר שבע לפני שהתקלה מחמירה. טיפ קטן: ברגע שיש קושי בנעילה ושום דבר לא עוזר: עדיף פשוט לא לנעול אתה דלת עד שהתקלה מטופלת.

כיוון דלות

אם הדלת נגררת על הרצפה, סימן שהיא שקעה על הצירים שלה. יש להוציא אותה מהמקום ולהחזיר אותה על הצירים ולכוון אותה. חלק מהאנשים עושים זאת לבד כי בניגוד לפלדלת, אפשר לעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך. אחרים מזמינים שירות תיקון דלתות פנים בבאר שבע דרך מנעולן. לפעמים הבעיה היא בצירים. הם שחוקים או שבורים ולכן צריך לרכוש חדשים. בכל אופן, רצוי לעשות זאת דרך מנעולן.

הסבת דלתות ממ"ד

כאן לא מדובר בדיוק בתיקון, אלא בביצוע התאמות. השירות הזה נדרש כאשר מרצפים את הבית מחדש ואז קו הרצפה עולה ונוצר מצב שהדלת משתפשפת ברצפה. במצב כזה, המנעולן יגיע, יסיר את הדלת מהמקום ויקצר אותה בדיוק במידה הרצויה כך שלא יהיה שפשוף ורעש מציק כאשר פותחים וסוגרים את הדלת.

החלפת צלינדרים וידיות

אם נחזור לתקלה שהפוסט הזה התחיל ממנה, הזמנת שירות תיקון דלות פנים בבאר שבע, במקרים רבים כולל החלפת צלינדר או ידית. השחיקה עושה את שלה. חלקי החילוף הללו לא יקרים, ואפשר להסתפק במוצרים פשוטים בניגוד לחלקים של הפלדלת, שם ממש לא כדאי להתפשר בשום מצד, שכן מדובר על מניעת פריצה.