החלפת מנעול בבאר שבע

שירות החלפת מנעול בבאר שבע לכל סוגי הדלתות כולל דלתות פנים. להזמנת מנעולן בדרום המספק שירות מקצועי –  השאירו פרטים באתר או צרו קשר טלפוני בכל שעות היממה.

בין אם מדובר במנעול של דלת רב בריח, שריונית חוסם או המנעול של אחת מהחברות שמייצרות דלתות פנים, במוקדם או במאחר נוצר הצורך להחליפו בעקבות סיבות שונות. לכן חשוב לאתר מנעולן בבאר שבע שהינו מקצועי ובעל אישור ממשטרת ישראל כדי שיהיה לכם שקט נפשי. אז מתי נוצר הצורך בהחלפת מנעול?

החלפת מנעול בבאר שבע

החלפת מנעול בבאר שבע

לאחר מעבר דירה

  • דירה חדשה מקבלן – כן, גם אם קניתם דירה חדשה מקבלן, כלומר נכס שאף אחד לא גר בו לפניכם –  חשוב מאוד להחליף את המנעול עוד לפני שאתם מצבעים הובלה. מדוע? אין לדעת איפה היה המפתח מאז שהתקינו את הדלת. יש לכם מחסן צמוד לדירה או בקומת הכניסה –  חשוב לאתר מקצוען בנושא החלפת מנעול בבאר שבע על מנת שאף אחד לא יפרוץ לכם למחסן.

 

  • דירה יד שניה – מן הסתם לרכוש דירה יד שניה או דירה ישנה בבניית שקיים עשרות שנים מבלי להחליף את המנעול זאת טעות קשה. עשרות דיירים התחלפו ואין שום סיבה לקחת סיכונים שמישהו יכנס לדירה שלכם ללא רצונכם.

 

  • דירה שכורה – שוכרים נכס? תבקשו רשות מבעל הדירה להחליף מנעול ותנו לא עותק חדש. זה ייתן לכם ביטחון שבאמת אין לאף אחד גישה לנכס מלבדכם ומלבד בעל הבית, שכמובן לא יכנס לשם ללא רשותם.

 

החלפת מנעול בבאר שבע לאחר תקלה

 

שחיקה היא אחד הגורמים המרכזיים לכך שיש צורך להחליף את המנעול. עוד גורמים: שימוש לא נכון וגס בתהליך נעילת הדלת. לפני שאתם מזמינים פורץ מנעולים בבאר שבע, בדקו שהתקלה היא לא במפתח על מנת שלא לבזבז את הכסף סתם. המפתח יכול גם להיתקע או להישבר בתוך המנעול ואז אין ברירה אלא להזמין מנעולן מקצועי.

החלפת מנעולים לאחר פריצה

 

לא מאחלים את זה לאף אחד, אבל במקרה ופרצו לכם לדירה חשוב מאוד להחליף את המנעול. במקרים רבים לא תהיה לכם ברירה כי המנעול נהרס בתהליך הפריצה. במקרים אחרים, הברק יכול להכנות פעמיים. העובדה שמישהו פרץ לדירה שלכם, לא אומרת שהוא לא יעשה זאת שוב. הפעם חשוב להתקין מנעול כמה שיותר ממוגן מפני פריצות.

טיפ: לעולם את תסכימו לגור בדירה שכורה שלא מותקנת בה דלת של פלדלת. הסיכוי לפריצה במקרה זה הוא גדול מאוד ולכם ממש לא כדאי לקחת את הסיכון. במקרים רבים דלתות רגילות ניתנות לפריצה בבעילה מה שלעולם לא יקרה בפלדלת בזכות מנגנון הנעילה המשוכלל שלה.

להזמנת מנעולן מומחה בנושא החלפת מנעול בבאר שבע –  צרו קשר בכל עת.