רגע לפני שמזמינים מנעולן

 

מנעולן הוא בעל מקצוע ששירותיו נדרשים בעיקר בשעות הערב. יחד עם זאת, גם בשבתות וחגים לא מעט אנשים מוצאים את עצמם במצבי חירום. אין מה להיכנס ללחץ, תקלות קורות לעשרות אנשים מידי יום. חשוב לבצע את ההזמנה בצורה נכונה על מנת שלא לבזבז כסף ללא סיבה מוצדקת. אז רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן באשקלון, באר שבע או בכל עיר אחרת –  להלן כמה טיפים שימושיים:

  1. נסו לפתור את התקלה בעצמכם – לא, אתם לא צריכים להיות מומחים בנושא פריצת מנעולים, אבל מה שכן כדאי לעשות הוא לוודא שהתקלה באמת מצריכה הזמנת מנעולן. למשל אם המפתח לא מסתובב כמו שצריך בצילינדר, או שהוא נכנס רק על חציו לדלת, חשוב לנסות לפתוח את הדלת עם מפתח אחר. לפעמים הבעיה היא במפתח עצמו. אולי הוא נשחק ואולי הוא התעקם מעט. התקלה לא במפתח? הזמינו מנעולן בדרום לטיפול בבעיה.

 

  1. בררו את מחירי חומרי גלם טרם הזמנת המנעולן – עלות עבודת המנעולן מתחלקת ל 2. עלות חומרי הגלם ועלות העבודה עצמה. לכל תיקון יכול להיות תמחור אחר ולכן כדאי להציץ במחירונים באתרים שונים. בררו את טווחי עלות ידיות לדלת, צלינדרים שונים, צירים ועוד על מנת לוודא שאתם אכן מקבלים מחיר הוגן. יש לבדוק מה עלות העבודה עצמה לתיקון, לשכלל אותה עם המחיר של חלקי החילוף ולראות האם אתם מקבלים מחיר הוגן.

 

  1. החלפת מנעולים בבאר שבע לאחר מעבר לדירה חדשה – בין אם קניתם דירה בבאר שבע או בכל עיר אחרת בדרום, גם אם מדובר בדירה חדשה מהקבלן בכל זאת כדאי ואפילו חשוב מאוד להחליף את הצלינדר גם במחסן וגם בדירה עצמה. חשוב מאוד להקפיד על צלינדר כמה שיותר איכותי וקשה לפריצה ואפילו כזה שלא ניתן לשכפל את המפתח אליו ללא כרטיס מיוחד המיועד למטרה זו.

 

  1. כדאי להישאר עם המנעולן בזמן התיקון – גם אם אתם עסוקים, עדיף להישאר אם המנעולן בזמן שהוא מתקן את הדלת או עושה כל פעולה אחרת. בקשו ממנו הסבר כמו גם אישור לגבי כל פעולה שהוא עושה על מנת שלא יהיו אי הבנות או חילוקי דעות על אופן ונחיצות התיקון.

באדיבות: יצאת גדול