תיקון דלתות זכוכית

 

שירות תיקון דלתות זכוכית בבאר שבע וכל אזור הדרום ע"י מנעולן מקצוען. הדלת במשרד נתקעה? המנגנון הרוס? צרו קשר 24 שעות ביממה.

דלתות זכוכית ידועות בעיצובן האלגנטי ובמראה היוקרתי שלהן, ניתן לראותן במשרדים ובבתי עסק רבים בבאר שבע, בשדרות ובכל אזור הדרום, כמו בשאר חלקי המדינה. תיקון דלתות זכוכית מחייב קריאה למנעולן מקצועי ואמין, אם יש לכם בעיה בדלת הזכוכית בעסק, בחנות או בבית התקשרו עכשיו לעוזי מנעולים ותיהנו משירות מהיר ויעיל במחיר משתלם.

תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלת זכוכית במקצועיות על ידי מומחה לנושא

במשרדים רבים, בחנויות, בבתי עסק וגם בבתים ניתן למצוא דלתות זכוכית הנחשבות לאלגנטיות במיוחד. דלתות זכוכית תורמות לאווירה יוקרתית וייחודית, הן עמידות ונוחות לשימוש, עיצובן המקורי תורם לאווירה מפוארת במקום, קל לנקות אותן והן נוחות לתפעול ולשימוש יומיומי. מאחר ודלת זכוכית נחשבת לרגישה יותר בהשוואה לדלתות רגילות יש להזמין מנעולן בבאר שבע המתמחה בשירותי תיקון דלתות זכוכית, ומציע אבחון מהיר של הבעיה ופתרונות מתקדמים ואיכותיים בלי לגרום נזק לדלת ולמכלולים שלה.

בין הבעיות הנפוצות המחייבות הזמנת מנעולן בשדרות או ביישוב בו אתם גרים ניתן למנות תקלות כמו אי יכולת לסגור או לפתוח את הדלת עד הסוף בגלל בעיה במחזיר השמן או יציאה מכוונון, דלת הגורמת לסימני שחיקה על הרצפה, מנגנון נעילה פגום, מפתח שנשבר בחור המנעול, דלת חורקת, סדק שנגרם בדלת, מנעול חשמלי שחדל לעבוד ועוד.

דלת זכוכית נחשבת לרגישה יחסית, אחת לחצי שנה כדאי להזמין מנעולן בשדרות, בבאר שבע או ביישוב בו העסק או הבית נמצאים, כדי לבצע תחזוקה לדלת. תחזוקה של דלת זכוכית כוללת בדיקה וטיפול תקופתי במחזיר השמן שתפקידו לשמור על הדלת מפני טריקה חזקה ונזקים כמו שבר או סדק בזכוכית, טריקת הדלת על אצבעות וכדומה.

כיוון דלת זכוכית

דלת זכוכית כמו כל דלת רגילה עשויה לצאת מכיוון. כאשר הדלת יוצאת מכיוון עלולים להתקשות לפתוח אותה או לסגור אותה עד הסוף. כמו כן, הדלת עשויה לגרום לשריטות בפרקט או באריחי הריצוף. כיוון הדלת חייב להיעשות על ידי מנעולן בבאר שבע המתמחה בנושא. ברוב המקרים יש לפרק את הדלת ממקומה על מנת לכוון את הצירים מחדש כך שהדלת תפעל באופן חלק ויעיל לאורך זמן.

תיקון מנעול בדלת זכוכית

לעתים כתוצאה משימוש תכוף בדלת הזכוכית הצילינדר נשחק ויש לתקן אותו או להחליפו בחדש. מנעולן בשדרות מתמחה בתיקון והחלפת מנעולים וצילינדרים בכל סוגי הדלתות. התיקון או ההחלפה של הצילינדר בדלת זכוכית מחייב עבודה זהירה כדי שלא לפגוע בדלת עצמה ולא לגרום לנזקים מיותרים למנגנון הנעילה המכאני או החשמלי ולזכוכית עצמה.

תיקון והחלפת מחזיר הידראולי בדלת זכוכית

כל דלתות הזכוכית מצוידות במחזיר הידראולי שתפקידו למנוע את טריקת הדלת בגלל רוח חזקה או הפעלת כוח. מחזיר הידראולי עשוי להתקלקל ויש להחליפו או לתקן אותו על ידי מנעולן מקצועי. חשוב שלא להזניח את הטיפול בבעיה, כאשר מבחינים בסימנים כמו שריטות על הרצפה, קושי לפתוח את הדלת או דלת שנטרקת ולא חוזרת למקומה באטיות, יש לפנות אל מנעולן בשדרות המתמחה בשירותי תיקון דלתות זכוכית.

חשוב לדעת כי למחזיר ההידראולי של דלת זכוכית תפקיד חשוב במניעת נזקים הן לזכוכית עצמה והן למנגנון הנעילה ושאר המכלולים בדלת. לכן, בכל בעיה יש לקרוא מיד לשירותיו המקצועיים של עוזי מנעולים המציע שירות בכל אזור הדרום. לאחר אבחון הבעיה הוא יטפל במומחיות בתקלה, לשביעות רצונכם המלאה, תוך התחייבות לעבודה מעולה במחיר תחרותי ואטרקטיבי. במידת הצורך עוזי מנעולים יחליף חלקים פגומים, בסיום העבודה תקבלו אחריות ותיהנו מדלת תקינה הנפתחת ונסגרת בקלות, ומדלת מתוחזקת להפליא.