עבודות המנעולן

עבודתו של מנעולן יש בה משהו מתעתע, מצד אחד הוא מתעסק במנעולים ופריצת דלתות ומצד שני, הוא עושה את זה באופן חוקי לגמרי, רחוק מכל מה שאנחנו מכירים או חושבים על פריצת מנעולים ודלתות. ובכן, זוהי עבודתו, וזה תחום ההתמחות שלו, כפי שניתן להבין.

מנעולן בבאר שבע או בכל עיר אחרת בישראל, מתמחה במגוון רחב של עבודות אשר מיועדות הן לסקטור הפרטי והן הציבורי. אנחנו יכולים לראות שימוש נרחב ביכולותיו של המנעולן לצרכים שונים כמעט מדי יום. בחלק הבא של המאמר נסקור את עבודתו של המנעולן.

לפני כן חשוב לציין, שבתור לקוחות אנחנו יכולים לקבל מידע רב ומקיף על השירות אשר מעניקים מנעולנים ובפרט על מה שאנחנו מחפשים. באינטרנט ניתן למצוא מידע מקיף וחשוב אודות מנעולנים ועבודתם, מידע זה יכול לעזור לנו לדעת מה בדיוק אמור לעשות המנעולן במקרה שלנו, כיצד לבחור מנעולן, אילו שאלות לשאול אותו, כיצד הוא יכול לעזור לנו ומה המחיר שהוא אמור לגבות מאיתנו עבור עבודתו.

עבודות מנעולן

עבודתו של מנעולן

בראש ובראשונה מנעולן מתעסק בפריצת מנעולים ודלתות. הוא מתמחה בפריצת מנעולים לדלתות של מבנים פרטיים, משרדים, חנויות, וכן דלתות רכב מסוגים שונים, כספות וארונות. הוא עושה זאת מבלי לשבור את הדלתות כמובן ומבלי לגרום נזק חריג למקום.

שנית, מנעולן מתעסק בהחלפת מנעולים, תיקון מנעולים ישנים והרכבת מנעולים חדשים. זאת הוא עושה במידה והמנעול המקורי איננו תקין, ישן מדי או במקרה שיש צורך להחליף אותו במקרים שונים (כשנכנסים לדירה במקום דייר ישן ורוצים להחליף את המנעול, אם התרחש ניסיון פריצה במקום ועוד).

שלוש, מנעולן גם מתעסק באלמנטים יותר "משוכללים" מאשר מנעולים. למשל, מערכות אימובלייזר לרכב, קודנים לכניסה למבנה, שערי כניסה אלקטרוניים ועוד. כמובן שכל אחד מהדברים הנ"ל מחייב מהמנעולן ליהנות מידע נרחב ומקיף בנושא ולשם כך עליו ללמוד אותו היטב.

ארבע, מנעולנים רבים מתעסקים גם בשכפול מפתחות לבית, לרכב ולכספות. בין היתר הם יודעים להעתיק מפתחות קיימים ולשכפל אותם במספר עותקים שונים.

נקודה שחשוב להדגיש, בכל אחד מהנושאים בו מתעסק מנעולן, עליו להתמחות בו ולקבל את ההכשרה המתאימה.