מנעולים אמינים שכדאי להחליף באמצעות מנעולן

יש לא מעט סוגי מנעולים בשוק של יצרנים שונים, אם זה מנעולים מתקדמים אשר עשויים במגוון טכנולוגיות מתקדמות, או מנעולים פשוטים יותר אותם מציעים יצרנים שונים. חשוב לציין כי במידה והחלטתם להרכיב מנעול באופן עצמאי, דעו כי העבודה מועדת לפורענות, הרי ראשית עליכם לבחור מנעול שמתאים בקפידה לדלת ביתכם ויש לא מעט מנעולים, כך שבחירה שגויה תוביל אחריה הגעה נוספת לחנות מנעולים ולא תמיד ניתן להחזיר מנעולים באריזות פתוחות ושלא לדבר על העובדה שאולי ההתקנה של תתבצע במקצועיות במיוחד במנעולים מורכבים הדורשים מיומנות והכרה בתחום. לכן, כמו שאומרים – תנו למקצוענים לעשות את העבודה והזמינו מנעולן בדרום או בכל עיר אחרת בה אתם מתגוררים, על מנת שהוא גם יתאים לכם מנעול לדלת ביתכם כמו כפפה ליד וגם יוכל להתקין לכם אותו בצורה מקצועית ללא תקלות שונות בעתיד.

locks

אחריות על ההתקנה ועל המנעול המוחלף

כיום, מנעולן מקצועי מהדרום, כזה שעובד עם קבלות ורישיון לעסוק בתחום ולא "חאפר" יוכל להחליף לכם את המנעול בצורה מקצועית וגם להעניק לכם אחריות מלאה על כל התיקון, כך מה שנותר לכם הוא להזמין מנעולן בעת הצורך, לבחור את המנעול החזק והטוב ביותר ולקבל הרכבה מקצועית. מעבר לכך, מנעולן בדרום מקצועי יעניק לכם אחריות מלאה על עבודתו וגם אחריות אשר ניתנת מהיצרן, כך במקרה של תקלה, תמיד יהיה לכם למי לפנות, אם זה למנעולן או ליצרן שממנו קניתם את המנעול.

כיצד תוכלו לדעת שאכן מדובר במנעולן בדרום אמין ומקצועי?

יש לא מעט דרכים לבדוק את אמינות של המנעולן, אך כמובן שעליכם לבצע עבודה יסודית ולבחור מנעולן בקפידה רבה. אז בואו נראה מהם הפרמטרים החשובים בעת בחירת מנעולן מקצועי:

ניסיון ומוניטין – בעת בחירת המנעולן, טוב תעשו אם תבדקו את ניסיונו של המנעולן, כך לפחות תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בבעל מקצוע בעל ידע וניסיון רב בתחום. על מנת לוודא זאת, אל תתביישו, פשוט תשאלו או תציצו באתר של המנעולן וקראו חוות דעת של לקוחות קודמים.

המלצות – תמיד כדאי להסתמך על המלצות, וודאי מחברים קרובים או מבני משפחה שיוכלו להמליץ לכם על מנעולן ששירת אותם בעבר והם אכן היו מרוצים מעבודתו ובכלל באופן כללי מהשירות שהם קיבלו ממנו.

מהירות הגעה – יש לא מעט מקרים חירום בהם זקוקים למנעולן באופן מיידי שיפרוץ את דלת הבית או את הרכב, כלן חשוב לוודא כי המנעולן יכול להגיע במהירות האפשרית ולרוב במקרי חירום מנעולנים מציעים הגעה עד חצי שה מרגע הקריאה.

חלקי חילוף חדשים – יש לא מעט מנעולנים חאפרים שעובדים ללא רישיון ומתקינים ללקוחות צילינדר או מנעול אותו הם פרקו מלקוח אחר, לכן חשוב לוודא כי החלק מגיע באריזתו המקורית.