לא כל מנעולן הוא פורץ מנעולים מקצועי

מנעולן מקצועישוק בעלי המקצוע הוא שוק די פרוץ ומכיל בתוכו אלפי בעלי מקצוע הפרוסים בכל רחבי הארץ, חלקם מקצועיים וותיקים בתחום אשר מעניקים שירות מקצועי לכל לקוח וחלקם יותר חובבנים. כאשר מדברים על מנעולן שיפרוץ או יתקן לנו את דלת הבית, נראה כי אין מקום לפשרות הרי דלת הבית היא זאת שמגנה עלינו מפני פורצים ואנשים זרים וודאי תרצו את הטוב ביותר עבור הביטחון האישי שלכם. אם בעבר היינו נעזרים בספר טלפונים עב כרס הצהוב המוכר לנו עוד מילדות, על מנת למצוא מנעולן מקצועי, כיום הדבר הוא שונה לחלוטין. עידן האינטרנט ומנוע החיפוש של גוגל הגיע כדי לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים ופשוטים, ולעיתים נראה כי לא ברור איך חיינו בלעדיו במשך השנים.

איתור בעל מקצוע כמו מנעולן מקצועי באתרי האינטרנט, הוא לא עניין של מה בכך, הרי יש לא מעט פורטלים ואתרים של מנעולנים אשר מבטיחים לנו פה אחד שירות אישי, מקצועי ובמהירות הבזק, אך בפועל נראה כי לא כך הדבר.

אז כיצד נוכל לזהות מנעולן מקצועי, כזה שייתן לנו שירות אדיב וכמובן כזה שייקח לנו מחיר אטרקטיבי עבור השירות ולא ינצל את מצב החירום בו אנו נתונים ויגבה מחיר מופרז.

הפרמטרים לבחירת מנעולן מקצועי דרך אתרי האינטרנט

שימו לב להמלצות מלקוחות – באתרי אינטרנט ופורטלים, ניתן למצוא המלצות של לקוחות קודמים אשר השתמשו בשירותיו של המנעולן ואכן היו מרוצים ממכלול פרמטרים, אם זה מבחינת מחיר, הגעה מהירה, שירות אישי, אחריות על התיקון או על הפריצה ועוד פרמטרים אחרים. לכן, בין אם מדובר ב- מנעולן בבאר שבע או כל מקום אחר בארץ ראשית בדקו כי ההמלצות הן אמינות, הרי יש לא מעט המלצות פיקטיביות ונסו להתרשם מהמנעולן עוד בשיחת הטלפון על ידי שאלות שונות.

בדקו האם המנעולן עונה לכם ולא הגעתם לשירות הודעות – הכי מרגיז זה להגיע לשירות הודעות, דבר זה מצביע על חוסר רצינות. מנעולן מקצועי יהיה זמין 24/7 עבור לקוחותיו, הרי יש לא מעט מקרים בהם אנשים חוזרים לאחר בילוי לילי או לאחר אירוע ומגלים כי המפתחות שלהם אבדו, נגנבו או שבכלל דלת הבית אינה נפתחת כלל בשל תקלה.

בדקו אם המנעולן עובד עם רישיון – כיום, כל פורץ חייב לעבוד עם רישיון שעליו מוטמעת תמונתו. את רישיון זה מקבלים מנעולנים ממשטרת ישראל ומגופים רשמיים אחרים רק לאחר הצגת תעודת יושר והסמכה בתחום. אך חשוב יותר לבדוק אם המנעולן שדיבר איתכם מגיע ולא מנעולן מטעמו שאינו נושא רישיון אלה עובד עם הרישיון של הבוס שלו.

בדקו מחירים – הכי טוב לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחירים ולא להסתמך רק על הצעת מחיר אחת. לכן, בדקו עם כמה מנעולנים את עלות הפריצה או התיקון ורק לאחר מכן הזמינו שירות.

למידע נוסף אודות מנעולן מומלץ – לחץ כאן.