תיקון פלדלת בבאר שבע

 

שירות תיקון פלדלת בבאר שבע כולל החלפת מנעולים, ידיות, צירים וכל מה שנדרש על מנת לשמור על תקינות הדלת שלכם. שירות מנעולן בדרום 24 שעות ביממה.

במאות אלפי דירות אם לא מיליוני משקי בית, מותקנת דלת של פלדת בכניסה לדירה. היא מספקת ביטחון. לאחר הרכישה, לא אמורות להיות תקלון בשנים הראשונות. אבל, עם הזמן ועקב השחיקה עלולות לצוץ סיבות שונות שיצריכו את תיקון הדלת שלכם. במקרה כזה חשוב להזעיק מנעולן בבאר שבע או בכל עיר אחרת בה אתם גרים בדרום על מנת לתקנה. להלן כמה תקלות נפוצות.

תיקון פלדלת בבאר שבע

תיקון פלדלת בבאר שבע

תקלה בידית – מצאתם את עצמכם סוגרים את הדלת ונשארים עם הידית ביד? תבדקו את הברגת  בורג הידית לציר הברזל. מצליחים לחזק את ההברגה? פתרתם את הבעיה. במקרה שההברגה נשחקה, חשוב להזמין מנעולן המתמחה בנושא תיקון פלדלת בבאר שבע כדי לטפל בבעיה. או במילים אחרות – לביצוע החלפת ידית פלדלת. כמו כן חשוב לבדוק את עלות הידית. ניתן למצוא בקלות מחירונים ברשת. זוג ידיות רגילות ולא מעוצבות לפלדלת לא צריכות לעלות יותר מכמה עשרות שקלים. בקשו פירוט עבודה מלא הכולל לא רק את עלות הידית אלא גם את עלות העבודה. יחד עם זאת, יכולים להיות עוד חלקים שיכולים לייקר את העלות, כמו למשל קפיץ מיוחד לידית.

תיקון פלדלת בבאר שבע ע"י כיוון  – לא רבים שמים לב לזה, גם לאחר שיש רעש של הדלת על הרצפה, רעש שנשמע אותי טבעי אבל הוא מעיד על משהו. הוא מעיד על כך שהדלת שוקעת על הצירים שלה ונוגעת ברצפה. חשוב לבצע במקרה כזה כיוון דלת בבאר שבע כמה שיותר מוקדם. מדוע? כי אי טיפול בבעיה עלול להרוס את הצירים כמו גם להוביל למצב שלא תוכלו לנעול את הדלת. ואז לא תהיה לכם ברירה אלא להזמין מנעולן בדרום בשעת חירום. על המנעולן להסיר את הדלת מהציר ולהסיר אותה מהמקום. אם הוא עובד לבד הוא יכול לעשות זאת בעזרת כרית אוויר מיוחדת.

צלינדר תקול  –  המפתח לא נכנס לצלינדר? הנעילה קשה?  יכול להיות שהמנגנון נשחק ובין היתר הפינים שלו. כדי שלא תזמינו סתם מנעולן לצורך תיקון פלדלת בבאר שבע, תנסו קודם כל לעשות שימוש במפתח אחר. לא אחת התגלה שהבעיה היא בכלל במפתח ולא בדלת. כך תחסו מאות שקלים על הזמנת פורץ מנעולים בבאר שבע שלא לצורך.

החלפת ציפוי לדלת –  אם אתם גרים בבית פרטי והדלת חשופה מידי יום לשמש, עליכם לבחור מראש דלת כמה שיותר עמידה. אחרת הציפוי יתקלף או פשוט ידהה. אם לא דאגתם לכך, על תמהרו להזמין שירות להחלפת דלת בגלל זה. כל מה שצריך לעשות הוא להזמין מנעולן או בעל מקצוע אחר שידביק לכם על הדלת ציפוי חדש. במקום שתוציאו אלפי שקלים על דלת חדשה, זה יעלה לכם רק כמה מאות שקלים.

החלפת צירי דלת – דלת חורקת יכולה להעיד על חלודה של הצירים, שחיקה או יציאת הדלת מאיזון. הזמנת תיקון פלדלת בבאר שבע למטרה זו הוא חיוני. יש להחליף את הצירים הללו. יש להסיר את הדלת מהמקום, להחליף את הצירים ולכוון אותה.

טיפ: לפני שאתם מזמינים מנעולן בבאר שבע, חשוב מאוד לבדוק את טווח המחירים המקובל בשוק לפי סוגי העבודות כמו גם את עלות חומרי הגלם. חשוב להבין מראש כמה זה יעלה לכם על מנת שלא יהיו אי הבנות עם המנעולן. חשוב לקבל ממנו הצעת מחיר כמה שיותר מפורטת הכוללת את עלות חומרי הגלם כמו גם את התיקון. יכולה להיות עבודה שתעלה 100 ₪ ויכולה להיות עבודה שתעלה 300 ₪ ועוד יותר ללא קשר לעלות חומרי הגלם.