הסבת דלתות

שירות הסבת דלתות בבאר שבע וכל אזור הדרום ע"י מנעולן מקצועי.

במקרים בהם הדלת הישנה התקלקלה ולא ניתן לרכוש מנגנון נעילה חדש עבורה, ניתן לבחור בשתי אפשרויות לפתרון הבעיה- החלפה לדלת חדשה או הסבת דלתות על ידי מנעולן מקצועי ואמין. הסבת הדלת דורשת מקצועיות וידע רב במנגנוני נעילה של כל סוגי ודגמי הדלתות, יש להתאים מנגנון נעילה חדש לאחר שינוי מבנה הדלת, העבודה מחייבת דיוק רב וידע מקצועי נרחב במנגנוני נעילה חדשים וישנים, לכן חשוב להזמין מנעולן בבאר שבע המתמחה בנושא ומציע עבודה מקצועית עם אחריות.

הסבת דלתות

הסבת דלתות

החלפת מנגנון הנעילה בדלת

בבתים ובעסקים רבים מותקנות דלתות של מותגים מוכרים ואמינים, לכן לרוב ניתן להחליף את מנגנון הנעילה ללא כל קושי. מומלץ להחליף את מנגנון הנעילה בדלת הכניסה או בדלת הפנים על ידי מנעולן בהתאם למקום המגורים שלכם או מיקום העסק, תושבי הדרום יכולים להזמין מנעולן באילת או בבאר שבע המציע שירות זה.

במקרים מסוימים המנעולן מגלה כי הדלת שרכשתם נקנתה מיצרן לא מוכר או מחברה שכבר פשטה את הרגל, לכן הוא אינו יכול לרכוש חלפים חדשים להחלפת מנגנון הנעילה. במקרה זה עליכם לקבל החלטה, לאחר ייעוץ מקצועי של המנעולן, האם להשקיע ברכישת דלת חדשה או שמא כדאי לכם לבצע הסבת דלתות על ידי המנעולן כדי לא להשקיע כסף רב ולחסוך בעלויות התיקון.

הסבת דלת כניסה או דלת פנים

הסבת דלת פנים נחשבת לפשוטה יחסית ולכן היא משתלמת כלכלית. גם אם יש בביתכם דלת פנים שרכשתם מיצרן או ממשווק לא מוכר שכבר חדל לפעול בשוק, מנעולן בבאר שבע המתמחה בשירות הסבת דלתות יוכל לבצע את המלאכה יחסית בקלות ובעלות משתלמת. כאשר מנגנון הנעילה בדלת כניסה ישנה התקלקל, החלפת מנגנון הנעילה עשויה להיות מאתגרת ומורכבת אם הדלת אינה נמכרת עוד בשוק ולא ניתן לרכוש חלפים חדשים לתיקון מנגנון הנעילה ושאר מכלולי הדלת.

במקרים אלה מנעולן באילת או בבאר שבע יכול להציע לכם פתרון כמו החלפת דלת הכניסה בדגם חדש של יצרן מוכר ואמין, עם זאת עליכם להתכונן להוצאה כספית גבוהה שלא תכננתם ולכן כדאי שתדעו כי קיים פתרון נוסף, הסבת הדלת באמצעות התאמת מנגנון נעילה חדש. התאמת מנגנון נעילה לדלת ישנה מחייב שינוי במבנה הדלת מאחר ויש לקדוח חורים חדשים במיקום נכון ובהתאמה למנגנון הנעילה החדש, ויש להשתיל את המנגנון החדש לאחר התאמתו למקום המיועד לכך.

כדי לבצע הסבת דלתות על המנעולן לפרק את הדלת ממקומה, להשכיבה על שולחן עבודה או על רגליים ממתכת, לפרק את מכלול מנגנון הנעילה הישן, לאתר מנגנון נעילה חדש שיוכל להתאים לדלת הישנה, ולאחר מכן עליו לשתול את המנגנון החדש במקצועיות ובאמנות מאחר ויש לקדוח חורים חדשים, לשנות מכלולים בדלת ולוודא כי המנגנון החדש יושב היטב במקומו ומתפקד כראוי.

לאחר השתלת מנגנון הנעילה החדש יש להתאים לדלת גם צילינדר חדש, ידיות חדשות, פלטות מתאימות ופרזול בהתאמה לסוג המנגנון המושתל בדלת.

האם כדאי להסב דלת ישנה?

הסבת דלתות מתאימה לכל מי שמעוניין לתקן את הדלת הישנה ללא רכישת דלת חדשה לבית, לעסק או לכל מקום אחר. ההליך מאפשר לחסוך עלויות עבור הלקוח אך חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ממנעולן מנוסה ואמין כדי לקבל החלטה צרכנית שקולה ואחראית מהו הפתרון העדיף עבורו, שינוי מנגנון הנעילה או רכישת דלת חדשה.

חשוב לקבל הצעת מחיר מראש להסבת הדלת על מנת לבחון האם ההליך כדאי כלכלית והאם כדאי לתקן את הדלת הישנה בבית או בעסק. לאחר בירור כל האפשרויות והפתרונות תוכלו לקבל החלטה נכונה והמנעולן יבצע את מלאכת הסבת הדלת במיומנות גבוהה, ותקבלו אחריות על מנגנון הנעילה החדש ועל עבודתו.