כיוון דלת

כיוון דלת בבאר שבע והדרום

 

שירות כיוון דלת בבאר שבע והדרום. מומחה בכיוון דלתות מכל הסוגים. הדלת לא ננעלת? מתקשים להכניס את המפתח לחור המנעול עד הסוף? יכול להיות שאתם זקוקים לשירות.

כאשר דלת הכניסה לבית או למשרד אינה נסגרת היטב או נגררת על הרצפה וגורמת לנזק ולשריטות באריחי הריצוף, וכאשר אתם מתקשים לנעול את הדלת מאחר והבריחים לא נכנסים באופן חלק למקומם במשקוף, כנראה שעליכם לקרוא לשירותיו המקצועיים של מנעולן בבאר שבע או באזור בו אתם מתגוררים. העסק של עוזי מנעולים מתמחה בשירותי מנעולנות ופריצה ברמה הגבוהה ביותר, בין השאר העסק מציע כיוון דלת כניסה או דלתות פנים על מנת לאפשר תנועה חלקה של הדלת וסגירה מושלמת ונוחה, ללא בעיות ובלי חריקות או נזקים לריצוף.

כיוון דלת בבאר שבע

כיוון דלת בבאר שבע

כיוון דלת לבד או בעזרת איש מקצוע מנוסה?

כדאי לדעת כי אחת לתקופה יש לבצע כיוון דלת כניסה או דלת פנים כחלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת של דלתות הבית והמבנה. אם יש לכם ידיים ימניות ואתם אוהבים לשפץ ולתקן לבד, תוכלו לבצע את מלאכת הכיוון של הדלת בשיטת עשה זאת בעצמך. עם זאת, ללא מכשור מתאים וללא הכרת מבנה הדלתות אתם עלולים לגרום לנזק רב לדלת, לדוגמה שבירת בריח או צירים של הדלת או גרימת נזק בלתי הפיך למנגנון הנעילה, או אז תיאלצו להזמין פורץ מנעולים בבאר שבע כדי להשלים את התיקון ועליכם יהיה לשלם יותר כסף.

לכן, ההמלצה של אנשי המקצוע היא להזמין מנעולן מנוסה ואמין כדי לכוון את הדלת במקצועיות ובאופן מיטבי. עליכם לזכור כי הדלת היא מוצר הנמצא בשימוש תכוף ויומיומי, לכן כתוצאה משימוש רב, בלאי ושחיקה, היא עשויה לצאת מכוונון. כדי להתאימה מחדש ובדיוק רב למקומה יש להזמין מנעולן מקצועי. ראוי לציין כי דלתות כניסה, וגם דלתות פנים, העשויות מעץ, מתכווצות ומתרחבות בגללי שינויי טמפרטורה, כתוצאה מכך הדלת עשויה לזוז מעט ואתם יכולים לאבחן זאת באמצעות קושי לנעול את הדלת בגלל בריחים המתקשים להיכנס למקומם, שריטות שנוצרות על הרצפה, חריקות וכיוצא בזה.

מתי צריך לכוון מחדש את הדלת?

את דלת הכניסה או דלת הפנים יש לכוון בשלושה מקרים עיקריים:

  • שימוש תכוף ושחיקה של הדלת וציריה.
  • דלת העשויה מחומר גלם שמתנפח בחום ומתכווץ בקור, וכתוצאה מהשינויים הדלת זקוקה לכיוון מחדש.
  • ריצוף או פרקט חדש, לרבות הדבקת פרקט למינציה או אריחי חיפוי על הריצוף הקיים, ולכן יש לקצר במעט את הדלת ולכוונה מחדש למקומה.

כדאי לדעת כי כיוון דלת חדשה הינה משימה יחסית פשוטה שאינה אורכת זמן רב, הסיבה לכך היא שצירי הדלתות החדשות והאיכותיות שנמכרות כיום בשוק ניתנים לכיוון קל יחסית. הכיוון של דלת ישנה מצריך מאמץ וזמן רב מאחר ולרוב יש לשמן את הצירים הישנים, לעתים הצירים חלודים בגלל נזקי מים לחות, במידת הצורך יש לבצע שיפוץ מקיף לדלת.

בדלתות ישנות הצירים שחוקים לכן יש להפעיל כוח רב כדי לכוון אותם מחדש כך שהדלת תיסגר בקלות והבריחים יחדרו למקומם ביעילות וללא קושי. בעת פעולת הכיוון של הדלת יש להרים אותה מעט בעזרת מכשור ייעודי, לאחר הרמת הדלת קל יותר לכוון אותה מחדש למקומה הנכון והטבעי, לעתים יש לכוון את הדלת לכיוון הצירים ולא רק מעלה ומטה.

כיוון הדלת למעלה מחייב במקרים מסוימים הוספת טבעות מתכת מיוחדות (שייבות), יש להוסיף שייבות לכיוון מושלם של הדלת. בדלתות חדשות הכיוון קל יותר מאחר והצירים הינם בעלי הברגה מיוחדת, לרוב יש להוציא את הדלת ממקומה, לכוון את הדלת בחלקה העליון או התחתון, להחזיר אותה למקום, ובמידת הצורך לחזור על התהליך עדי לכיוון נכון של צירי הדלת ולתנועה חלקה שלה.