4 טעויות נפוצות כאשר אתה מזמין מנעולן

הזמנת מנעולן מקצועי בתל אביב או מנעולן מקצועי בבאר שבע, כזה שגם יעשה את עבודתו בצורה מקצועית וגם יעניק לנו שירות מהיר, היא לא עניין של מה בכך, שהרי ברוב המקרים כאשר אנשים זקוקים לשירותיו של מנעולן מקצועי, הם בלחץ עצום ונמצאים מאחורי דלת נעולה שלא ניתן להיכנס אליה ועלולים לעשות טעויות שונות בעת בחירת המנעולן. לכן, אם נתקעתם מחוץ לדלת הבית או ללא אפשרות להיכנס לרכב, דבר ראשון קחו נשימה ארוכה ואל תפעלו מתוך לחץ, אלה מתוך היגיון ושיקול דעת. חשוב לציין כי שוק בעלי המקצוע הוא כידוע לכלום די פרוף וישנם מנעולנים מקצועיים שאכן נותנים שירות מצוין, אך לעומת זאת יש מנעולנים שהם יותר "חובבנים" ולכן חשוב לשים לב בעת בחירתם.

אז מהן הטעויות הנפוצות בעת הזמנת מנעולן?

שימו לב כי המנעולן מחליף לכם צילינדר או מנעול לחדש ולא למשומש

יש לא מעט חאפרים שרוצים לחסוך כסף על חשבון אלו שלא מבינים במנעולנים והם עלולים  להתקין צילינדר או מנעול, אשר אותו הם פירקו קודם לכן אצל לקוח אחר, וכמובן לגבות עבורו מחיר של צילינדר חדש לחלוטין. חשוב לציין כי תופעה זאת מוכרת ומעבר לכך שצילינדר יכול להישחק מהרי יותר עם השנים ולכן לא מומלץ להתקין צילינדר ישן, קיים חשש נוסף והוא קריטי יותר הרי כיצד תדעו שהמפתח לא שוכפל קודם והועבר לידיים זרות ובכלל וודאי לא תרצו לשלם עבור חדש ולקבל משומש. לכן, בדקו כי הצילינדר נמצא  בתוך אריזתו המקורית כזאת שלא מאפשרת סגירה חוזרת.

טעות נפוצה – אנשים לא בודקים אם המנעולן פועל עם רישיון לעסוק בתחום

מנעולן נדרש לשאת עימו רישיון בכדי לפעול בתחום המנעולים ולפרוץ לדלתות וכן לעמוד בכללים המוכתבים על ידי משטרת ישראל. לכן, בקשו עוד בשיחת הטלפון לדעת אם המנעולן אכן מחזיק ברישיון שכזה. מנעולן מקצועי יראה לכם עוד טרם עבודתו ת הרישיון ואף יציג צילם של הרישיון באתר האינטרנט שלו. מעבר לכף, מנעולן חייב לזהות כי אכן מדובר בבית ששייך לכם על מנת שלא ייווצר מצב שאדם זר יזמין פריצה.

לא לבצע סקר שוק

חשוב לבצע סקר שוק טרם בחירת מנעולן מקצועי, הרי יש לא מעט מנעולנים בשוק שיכולים לנצל את מצב החירום אליו נקלעתם ולגבות בגין שירות הפריצה מחיר מופרז ולא הגיוני. לכן, חשוב לבצע סקר שוק מעמיק בין כמה נותני שירות על מנת לאמוד את מחירי השוק ולדעת פחות או יותר מהו המחיר בגין התיקון כדי למנוע הפתעות בעת התיקון או הפריצה.

לא לציין על איזה מנעול מדובר

יש לא מעט מנעולים בשוק ולא כל מנעלן יודע לפרוץ לכל סוגי המנעולים. לכן, חשוב לספק את כל המידע האפשרי טרם הזמנת הפורץ ולוודא כי הוא מכיר את סוג המנעול.

עוזי מנעולים