מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן רכב?

הזמנת מנעולן לרכב היא לא עניין של מה בכך, בעיקר כאשר מדובר ברכב הפרטי שלכם שמשרת אתכם בנאמנות רבה לנסיעה לעבודה או לפזר את הילדים במוסדות חינוך. לצערנו, תקלות במנעול הרכב דווקא קורות בזמנים הכי לא נוחים לנו ודווקא כאשר אנו ממהרים לפגישת עבודה או להוציא את הילדים מהגנים, כך שישנה חשיבות רבה להזמנת מנעולן רכב מקצועי שיוכל להגיע במהירות האפשרית להציל אתכם מהמצב הלא נעים הזה. ברוב המקרים בעיות המנעול בשל סיבות אלו: במקרי של אובדן או גניבת מפתחות הרכב, במקרה שהמפתח נשבר בסוויץ', תקלה בנעילה המרכזית של הרכב, תקלה בשלט , במרה שהמפתחות ננעלו ברכב ואתם נותרים ללא מפתחות ועוד מגוון סיבות אחרות שבהן אין מנוס אלה להזמין מנעולן רכב שיסייע לכם לפרוץ את הרכב בבטחה וכמובן יסדר לכם במקצועיות את התקלה.

מנעולן לרכב

אז מה עושים במקרי חירום?

מקרי חירום בעיקר ברכב הם מקירים לא נעימים, הרי לא תמיד הם קורים דווקא מתחת לבית שאז אתם יכולים לעלות לנוח ולהמתין עד שמנעולן יגיע, אלה הם יכולים לקרות בכל מקום, גם אם עצרתם רגע לקנות משהו מהפיצוצייה השכונתית ופתאום גיליתם תקלה במנעול. לכן, במקרים אלו חשוב שלא להיכנס ללחץ מיותר, אלה לקחת נשימה ארוכה ולפעול לפי היגיון. חשבו, אולי יש מפתח רזרבי במקום מסוים ומישהו יוכל להקפיץ לכם אותו, אולי תא המטען או דלת אחרת נותרו פתוחים וניתן להיכנס דרכם, אולי לא הקשתם נכון את הקוד ואולי עוד סיבות אחרות. כמובן שאם אין מנוס, עליכם להזמין מנעולן פורץ רכבים מקצועי שיגיע למקום יאתר את התקלה וייתן לכם מענה מקצועי.

בכל מקרה, אל תנסו לפרוץ את דלת הרכב באופן עצמאי על ידי כל מיני שיטות מיושנות כמו על ידי מוט ברזל ואם ננעלו המפתחות בתוך הרכב אל תשברו את החלון, מכיוון שהחלפת שמשה תעלה לכם הרבה יותר כסף מהזמנת מנעולן רכב ועליכם לדעת כי שבר שמשה בזדון אינו מכוסה במסגרת ביטוח השמשות ברכב. לכן, תמיד כדאי להזמין מנעולן מקצועי שיפתור לכם את התקלה ותוכלו לשוב לשגרת היום יום.

כיצד תוכלו למצוא מנעולן גם אמין וגם מקצועי?

שוק המנעולנים בארץ ושוק מנעולנים בדרום בפרט מוצף בבעלי מקצוע שונים, חלקם מקצועיים שמעניקים שירות מקצועי ואמין ולצערנו חלקם יותר חובבנים מאשר מקצוענים, אז כיצד תוכלו לזהות מנעולן מקצועי? ראשית, בדקו כי הוא מחזיק ברשותו רישיון לעבוד בתחום, את רישיון זה מקבלים מנעולנים ממשטרת ישראל וגופים רשמיים אחרים, כך שהדבר אומר כי הם עברו הסמכה לעסוק בתחום. שנית, בצעו סקר שוק מעמיק ובדקו את המחירים עם כמה מנעולנים כדי לוודא שלא עושקים אתכם במחיר בשל מקרה החירום ובכלל כדי להתרשם מאדיבותו של המנעולן בשיחת הטלפון.