שירותי מנעולן בבאר שבע

 

פריצת מנעולים, כיוון דלתות והחלפת צילינדרים מהווים חלק ממעטפת שירותי מנעולן בבאר שבע. להזמנת מנעולנים בכל שעה ביום, בלילה בשבתות וחגים אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני בכל עת ונגיע אליכם בזריזות לכל מקום ברחבי העיר.

שירותי מנעולן בבאר שבע

שירותי מנעולן בבאר שבע

להלן מידע שכדאי לדעת על השירותים המרכזיים שלנו אותם אנו מספקים ברמה יום יומית.

פורץ מנעולים

שירות לכל סוגי הדלתות כולל דלתות פנים במקרה שאבד המפתח או שיש תקלה במנגנון הנעילה. כמו כן, הידעתם שבמקרים רבים ישנו צורך בהזמנת מנעולן בבאר קבע לצורך פריצה לאחר שגנבים פרצו לבית? זה נעשה מכיוון שהגנבים יכולים לנעול את הדלת מבפנים, כלומר ע"י השארת מפתח בצילינדר או ע"י נעלה בעזרת הבריח העליון על מנת למנעו מאנשים להיכנס כשהם כבר בתוך הבית.

שירותי מנעולן בבאר שבע להחלפות צלינדר

מספר מקרים המחייבים החלפת צלינדר:

  1. מעבר לדירה חדשה – גם אם קניתם אותה מקבלן, חשוב מאוד להחליף את הצילינדר כי לא ניתן לדעת היכן היה המפתח מאז שדלת הכניסה הותקנה ועד שאתם קיבלתם באופן סופי את המפתח. לא רבים מודעים לכן, אבל זהו אחד הדברים החשובים ביותר שכל אחד צריך לדאוג לעשות לאחר שהוא קנה דירה. רצוי לבחור בצילינדר עם כרטיס שכפול כמו גם, אל תוותרו על החלפת הצלינדר של המחסן.

 

  1. לאחר פריצה – אם אתם חושבים שברק לא יכול להכות פעמים. גנבים חוזרים לזירת הפשע והסיכוי גדול יותר במקרה שלא החלפתם צילינדר ולהם יש את המפתח.

 

  1. שחיקה – כאשר הזמן עשה את שלו ומנגנון נהרס לגמרי. בכל אופן, תמיד השתמשו בצורה עדינה במנגנון הנעילה על מנת שהוא ישמר לאורך זמן.

 

  1. הרס – כאשר נגרמה חבלה פנימית לצילינדר מסיבה כלשהי ובעיקר ע"י שימוש גס ולא נכון. כדי שלא להזמין סתם שירותי מנעולן בבאר שבע, כדאי לנסות לפתוח את הדלת עם מפתח אחר.

 

כיוון דלתות

גם במקרה הזה, הזמן עושה את שלו. עם השנים הדלת עלולה לשקוע על הצירים שלה, מה שיפגע בנעילה שלה ו/או עלול לגרום לגרירת הדלת על הרצפה. במצב כזה חשוב להזמין שירות כיוון דלתות בבאר שבע. על המנעולן להסיר אתה דלת מהצירים שלה, להחליף אותם במידה והם שבורים או מעוקמים ולהחזיר את הדלת למקומה תוך כדי כיוון מחודשה לנעילה קלה וכך שהיא לא תיגרר על הדלת. שימו לב, שבמקרים מסוימים יהיה צורך לקצר את הדלת. קיצור דלתות ממ"ד זהו עוד אחד מאותם שירותי מנעולן בבאר שבע שאנו מספקים. אם אתם מתכננים להדביק ריצוף חדש, אבל זה מתנגש לכם, תרתי משמע, עם דלתות הבית, אפשר לפתור את הבעיה ע"י קיצור הדלות. קחו זאת בחשבון.