קיצור דלתות ממ"ד

 

עוזי מנעולים מציע שירות מהיר, אמין ומקצועי בכל אזור הדרום, השירות כולל בין השאר גם קיצור דלתות ממ"ד.

על מנת להתאימן לגובה הפרקט או אריחי הריצוף החדשים לאחר שיפוץ הבית. כדאי לדעת כי ברוב המקרים לאחר התקנת פרקט חדש בחדר הממ"ד ולאחר שיפוץ מקיף בנכס הכולל ריצוף חדש, יש לבחור בין רכישת דלת ממ"ד חדשה שעלותה גבוהה לבין קיצור הדלת על ידי מנעולן מקצועי. אם אתם זקוקים לשירות של קיצור דלת ממ"ד מהרו להזמין את עוזי מנעולים ותיהנו גם אתם מעבודה מקצועית ומהירה וממחיר הוגן ומשתלם.

קיצור דלתות ממ"ד

קיצור דלתות ממ"ד

מדוע צריך לקצר את דלת הממ"ד?

במהלך שיפוץ מקיף או חלקי בבית נהוג לפרק את הדלתות לפני התחלת עבודות הריצוף. בשיפוץ הכולל התקנת פרקט חדש או ריצוף מחדש של החדר או כל הבית, יש הבדל בגובה הרצפה. בעת ניסיון להתקין מחדש את דלת הממ"ד עשויים לגלות ברוב המקרים כי לא ניתן להתקינה במקום מאחר והיא ארוכה מדי. הלקוח יכול לבחור בין שני פתרונות אותם מציע מנעולן בבאר שבע, באשקלון ובכל מקום אחר, יש אפשרות לרכוש דלת ממ"ד חדשה שמחירה עשוי להסתכם בכמה אלפי שקלים, הפתרון השני מהיר וזול בהרבה, קיצור הדלת ללא גרימת נזק למנגנון הנעילה ולדלת עצמה.

במקרים מסוימים יש לקצר מעט את דלת הממ"ד בגלל חלודה שהצטברה בתחתית הדלת. בארץ נהוג לשטוף את רצפות הבית עם הרבה מים וחומרי ניקיון חזקים, כתוצאה מכך מתפתחת חלודה ברבות השנים בתחתית הדלת העשויה מפלדה. אם מבחינים במהלך ניקיון הבית בשאריות חלודה מתחת לדלת הממ"ד יש להזמין מנעולן באשקלון או מנעולן בדרום בהתאם למקום המגורים, תפקידו לקצר את הדלת במיומנות וללא גרימת נזק, כחלופה משתלמת וחסכונית לעומת רכישת דלת חדשה.

האם קיצור דלת ממ"ד פוגעת באפקטיביות המיגון?

חשוב לציין כי קיצור דלתות ממ"ד עשוי לפגוע מעט באפקטיביות הדלת בפני חדירת גזים וחומרים כימיים שונים. עם זאת, קיצור הדלת על ידי ניסור אינה פוגע ברמת המיגון בפני הדף טילים, כל עוד העבודה מתבצעת על ידי מנעולן באשקלון המתמחה בעבודה זו. יש לבצע את קיצור הדלת במומחיות ובעזרת מסור ייעודי מיוחד, במהלך ניסור הדלת מקפידים על חיתוך ישר ומדויק ללא גרימת נזקים למכלולי הדלת ומנגנון הנעילה.

לאחר ניסור הדלת ובדיקת התאמתה לגובה הרצפה החדשה חשוב לוודא כי המנעולן מוסיף בתחתית הדלת סף תחתון מאלומיניום. הסף התחתון מאלומיניום חשוב לאיטום יעיל ואינו סובל מחלודה בגלל שטיפת הרצפה במים.

מדוע חשוב לקצר את הדלת על ידי מנעולן?

במקרים רבים מציע קבלן השיפוצים לקצר את דלת הממ"ד כחלק מהשירות שלו, עם זאת רק מנעולן בבאר שבע יכול להבטיח עבודה בגימור גבוה ופגיעה מינימלית ברמת האיטום והמיגון של דלת הממ"ד. רבים אינם יודעים כי לא חייבים להחליף את דלת הממ"ד בגלל הבדלי גובה או חלודה בתחתית הדלת, לכן חשוב לפנות למנעולן מקצועי בדרום כדי לקבל ייעוץ ועל מנת להחליט על הפתרון הנכון, היעיל, הבטיחותי והמשתלם ביותר עבור הלקוח.

יש לזכור כי לאחר קיצור דלתות ממ"ד על ידי המנעולן אין דרך חזרה. לא ניתן להאריך מחדש את הדלת, לכן עבודה שנעשית בחוסר מקצועיות או בכלים לא מתאימים, עשויה לגרום לפגיעה בלתי הפיכה בדלת הממ"ד, או אז יש לרכוש דלת חדשה שמחירה עשוי להגיע לאלפי שקלים.

לפתרון מושלם של קיצור דלתות ממ"ד ללא נזק מיותר, ולעבודה מקצועית עם אחריות, הזמינו את עוזי מנעולים ותיהנו מעבודה מעולה במחיר משתלם.